Glavni » opće recenzije » TECNO Boom J7 pregled

TECNO Boom J7 pregled

opće recenzije : TECNO Boom J7 pregled

Ovo će biti neprofesionalni pregled jer ja sam ništa drugo, osim techy. Ako ste zainteresirani za specifikacije J7, pogledajte one ovdje: TECNO Boom J7 Specifikacije.

Boom J7 službeno je prvi Android uređaj koji je trajao više od 48 sati u mojim rukama. Budući da je poznati die hard Blackberry 10 fan, ja sam vrlo šokiran da nisam propustio moj BlackBerry mnogo od dana kada sam pokupila ovaj uređaj. Dakle, dođite sa mnom za moje mišljenje o ovoj najnovijoj ponudi tvrtke TECNO.

Yay!

Moj prvi Yay: Dizajn

Moj prvi yay za ovaj uređaj je dizajn. Govorim o izgledu, osjećaju, bojama i sve to. Kao dizajner, gotovo me ne privlače uređaji u boji. Boom J7 se pokazao iznimkom. Bila je to ljubav na prvi pogled. Odmah sam odvojio neko vrijeme da bih uzeo svoj lijep osjećaj i boju i milio. vrlo malo uređaja u ovom cjenovnom rasponu daje vam privid premije koju Boom J7 daje. I zaslon u boji .. previše .. iako ne kao badass kao što je na one vrhunske uređaje koji koštaju koliko moj tata prvi automobil, vrlo je dobar i jasan, s stvarno lijepe wallpapere. Zapravo, pozadine su tako lijepe da je gospodin Mo uzeo jedan od toga za svoj uređaj koji može kupiti Range Rover.

[ Urednikova napomena : Gladys je samo govorio jezik u obrazu. G. Mo ne posjeduje niti ima u posjedu bilo koji uređaj koji može kupiti kočionu svjetlost rijeke Range, a manje samo puni auto. Silly girl.] Također pročitajte: Koji mobilni preglednik upotrebljavate?

Moj drugi Yay: Selfies

Svi znamo da je do nedavno BlackBerry napravio strašne selfie kamere. Kao rezultat toga, sam bio gladan za sve dok sam se sjećam (koristio sam Z10). Ovaj Boom J7 donio je moje kleveće natrag sa svojim selfie i primarnom kamerom. Sa stvarno jasnim slikama i dobro definiranim bojama, lako bi se mogla zamijeniti fotografija za one od onih drugih vrhunskih uređaja - znate, one koje su jednake vašoj iznajmljenoj kući.

Moj treći Yay: Boom Player

Boom Player je glazbena aplikacija ugrađena u Boom J7 tvrtke TECNO. U središtu je novog usredotočenja na zabavu. Korisniku omogućuje pristup online glazbenoj trgovini za streaming i / ili preuzimanje glazbenih zapisa. Korisnik također omogućuje reprodukciju glazbe s pohrane uređaja ili memorijske kartice.

Ovo je službeno prva upotreba ugrađene aplikacije za streaming glazbe i videozapisa na bilo kojem uređaju. I moram priznati, osjećam se kao da živim u spilji cijeli život. Trebalo mi je nekoliko trenutaka da bih dobio ovjes i ooo-la-la! Bila sam na glazbi bez kraja. Ne znam kako funkcioniraju druge glazbene aplikacije, ali ovo mi zapravo daje tekstove za svaku pjesmu koja se reproducira, a tekstovi preuzimaju i pjesme. Sada, samo odabiram pjesmu, preuzimam ga i pjevam svaki drugi put kad se igra na uređaju. Za mene, to je šiiii.

U međuvremenu, zvučnik na leđima jednostavno je nevjerojatan! Imali smo test u kući s stvarno visokim uređajem, a iskreno, rezultati su nam puštali svoje misli. A spojene slušalice su stvarno dobre, stvarajući jasan zvuk. Za ovaj uređaj poput srednjeg dometa, mogu se kladiti u dolare na činjenicu da će ga ispustiti iz vode. Ubrzo imamo videozapis za usporedbu. Pazi na to.

Također pročitajte: Pozdravite Ovi beta preglednika za S40

Moj četvrti Yay: Ultra Power Saving Mode
Ne smijem zaboraviti napomenuti da Boom J7 ima značajku Ultra Power Saving. To u osnovi pretvara uređaj u običan telefon s najosnovnijim funkcijama i bez ikakve internetske veze. Jednom sam morao trčati na ovaj način tijekom vikend party kad moj baterija je nizak. Pretpostavljam - trajalo je nevjerojatnih dvanaest sati standardne uporabe na pozivima, tekstualnim porukama, kalkulatoru, prijenosnom računalu i zapisima zvuka. Budući da je jogolgiranje između načina rada tako jednostavno, možete se kratko prebaciti u način pametnog telefona kako biste provjerili svoje poruke i vratili se na način rada telefona značajki. To mi se posebno svidjelo jer mi pomaže da pobjegnem od uobičajenih ometanja značajki pametnih telefona i uklanja me na osnove kada trebam.

Nahs?
Nažalost, nemam ništa. Uređaj se tijekom dva tjedna nije ponašao pogrešno, već je bio sa mnom. Ni jednom nije zaostao. Radim sve svoje aktivnosti smartphonea - e-poštu, pregledavanje weba, društvene medije, telefonske pozive, mobilno bankarstvo i malu mjeru igranja. Baterija je dobra, ali ne i izuzetna. Drži me kroz svoje radno vrijeme, iako treba naplatiti oko jednom svakih 12 sati. Ne zagrijava se poput nekih drugih uređaja za koje poznajem, a izgleda da će izdržati neku ozbiljnu uporabu.

TECNO je rekao da J7 košta između 26.000 i 30.000. Uopće nije skupo za ono što donosi. Po mom mišljenju, mislim da je TECNO pogodio dobru notu s J7. Uređaj se može opisati u samo jednoj riječi: BOOM!

Također pročitajte: Moto e4 Review: Klasa na proračunu
Preporučeno