Glavni » general » Pregled: Nokia bežični punjač ploča i jastuk po Fatboy

Pregled: Nokia bežični punjač ploča i jastuk po Fatboy

general : Pregled: Nokia bežični punjač ploča i jastuk po Fatboy

Kada mi Nokia Nigerija pošaljem preglednu jedinicu svog najistaknutijeg Windows Phone 8, Lumia 920, uključili su bežičnu ploču za punjenje i jastuk Fatboy, tako da mogu dati to zajedno s pametnim telefonom. 920 se može puniti samo tako da ga stavite na ploču za punjenje, ili ga stavite na jastuk. Jastuk je vrlo lijep i lijep dodatak ploči za punjenje jer zahtijeva da ploča radi.

Dakle, što je u paketu? Jedan mrežni utikač, ploča za punjenje i jastuk.

Kako radi? Priključite ploču za punjenje u utičnicu i stavite ploču na stol ili stol. Da biste napunili telefon u bilo kojem trenutku, jednostavno ga spustite na ploču licem okrenutim prema gore. Počinje se puniti. Želite li nešto učiniti na telefonu? Pokupi to. Kada završite, samo ga vratite na tanjur.

Kao što je već rečeno, jastuk je pribor za jazz stvari. Da; modni dodatak. Jastuk će se uklopiti u više neformalnog ili domaćeg okruženja, kao što je vaša dnevna soba u kojoj se nalaze puno jastuka i jastuka. Da biste koristili jastuk, gurnite ploču za punjenje u njega preko priloženog utora i postavite Lumia 920 na njega da biste napunili. Jednostavan. Lijepo. Obiteljski.

Prije korištenja, činilo se kao samo još jedan trik, ali praktičnost da ne moram tražiti kabel za uključivanje 920 u kad moram naplatiti to mi je brzo raslo. To samo ima smisla. Spustite telefon i naplaćuje se. Podignite ga u bilo koje vrijeme da biste preuzeli ili postavili svoje pozive i ponovno ga stavili natrag. Na neobičan način, ovo je jedan smartphone koji me potiče da ga spustim i nastavim sa svojim životom i poslovanjem sve dok ga ponovno ne trebam.

Također pročitajte: Ovaj novi Xiaomi Qin 4G značajka telefon je AI-powered (Xiaomi Qin 1s)

Neparan. Ipak, ima smisla.

Preporučeno