Ускоряваме метаболизма с импровизирани средства

Ако искате да отслабнете, тогава вече сте се превърнали в задачата да ускорите метаболизма. Метаболизмът е съвкупност от химични реакции в жив организъм, които осигуряват растеж, възпроизводство, взаимодействие с околната среда. Най-просто казано, това е процесът на преобразуване на калории в енергия, тоест метаболизъм. Колкото по-бързо се изгарят калориите, толкова по-бързо напускат телесните мазнини. Изглежда, че всичко е просто - ускоряваме метаболизма, а фигурата се приближава до прилепнал, строен идеал. Но на практика не всичко е толкова приказно просто.

Нека разгледаме начините, по които можете да ускорите метаболизма в тялото:

• 1 Често хранене на малки порции
  • 2 Увеличете своята активност
  • 3 обичам зелен чай
  • Още 4 вода
  • 5 Отдайте се на пикантни храни
  • 6 Опитайте се да избегнете стрес.
  • 7 Здравословен пълноценен сън
  • 8 Обърнете внимание на закуската

Често хранене на малки порции

В идеалния случай би било добре да се яде 6 пъти на ден, но не много. Малките закуски ще помогнат за ускоряване на метаболизма, ако това е здравословна храна (зеленчуци, плодове, месо и риба, млечни продукти).

Увеличете своята активност

Колкото повече се движите, бягате, скачате или просто ходите, толкова по-бързи ще са метаболитните процеси и обработката на калории от тялото ви.

Редувайте аеробни упражнения с тренировки с тежести. Силовите натоварвания, например, бодибилдингът, провокира процеса на изгаряне на калории за дълго време, не спира с края на тренировката. Трябва само да се помни, че силовите натоварвания трябва да се правят разумно и не забравяйте да следите кръвното си налягане, тъй като то се повишава по време на тренировки с тежести.

Обичайте зелен чай

Оказва се, че стимулира окисляването на мазнините и увеличава метаболитната скорост с 4%. Но не замествайте напълно употребата на вода със зелен чай. Както знаете, всичко е добре в умереност!

Изобилие от вода

Водата е необходима за химичните процеси в организма, които включват метаболизма. Следователно, колкото повече вода навлиза в тялото, толкова по-бързо протича метаболизмът. Но трябва да пиете чиста вода или минерална вода, в сладка сода има повече вреда за организма, отколкото полза.

Отдайте се на пикантни храни

Ако нямате стомашни проблеми (язви, гастрит), тогава можете да опитате да ядете пикантни, пипер ястия. Острото ускорява метаболизма и в допълнение убива микробите и влияе положително на сърдечно-съдовата система.

Опитайте се да избягвате стреса

Да не говорим за факта, че много хора са склонни да успокояват нервната си система при стрес в състояние на стрес, стресът сам по себе си е причина за наднорменото тегло. Факт е, че стресът е придружен от освобождаването на хормона кортизол, а действието на този хормон се свежда до запазването на енергийните ресурси на тялото, разрушаването на мускулите.

Здравословен пълноценен сън

Хората, които спят лошо, са по-предразположени към стрес. Освен това по време на здравословен сън клетките се подновяват, което има добър ефект върху метаболизма.

Обърнете внимание на закуската

Сутрешната храна започва метаболизма след нощна почивка. Просто не натоварвайте тялото със сладка и тлъста закуска.

Успех в важната работа за подобряване на качеството на живот и придобиване на тънка и прилягаща фигура!