Студени тренировки

Много спортисти, които се хванаха на настинка, се интересуват от въпроса дали е възможно да продължат да тренират в такова болезнено състояние, какъв е най-добрият начин да спортувате, така че физическата активност да няма отрицателен ефект върху имунната система и да не предизвиква усложнения.

• 1 Допустимо ли е да тренирате по време на настинки "> 2 Тежка инфекция или просто неразположение
  • 3 Как да тренирам за настинки?
  • 4 Претрениране или настинки?
  • 5 Отрицателните ефекти от тренировките
  • 6 Какви са симптомите на грип?
  • 7 Общи препоръки
  • 8 Заключение
  • 9 Видео рецензия

Допустимо ли е да тренирате по време на настинка?

Всеки човек от два до три пъти годишно страда от остри респираторни инфекции, грип и настинки. Лечебният процес отнема около седмица, а понякога и десет дни. Ако сумирате този път, получавате около месец за една година. Това е доста дълъг период, което кара всеки човек, водещ активен начин на живот, да се замисли дали е възможно да продължи да тренира с настинка.

Предвид уместността на този проблем са направени много изследвания за това как спортът влияе върху състоянието на студен човек. Те потвърдиха факта, че при лека настинка физическата активност е допустима. Това не означава, че подобно обучение ще бъде ефективно. Производителността му, за съжаление, намалява.

Тежка инфекция или просто неразположение

Проучванията доказват липсата на изостряне на симптомите или ефектите върху продължителността на периода на възстановяване от физическа активност само при „горна настинка“. Тази инфекция се проявява само в неприятни ми над шията.

Леки настинки, когато има болки в гърлото, запушване на носа, очите са воднисти, но няма болки и болки в мускулите и няма повишаване на телесната температура, това ви позволява да спортувате. Основното е да се вземат предвид определени изисквания, които съществуват за този случай.

Как да тренирам за настинки?

Не можете да се потите и да предотвратите внезапна хипотермия. Много фитнес зали са оборудвани със системи за въздушно охлаждане, работещи през зимата. Студените потоци, ако попаднете под тях след или по време на упражнението, могат значително да влошат съществуващите симптоми.

Тренировките трябва да са лесни, да не излизат извън пулсовата зона със 120-130 удара в минута. Това ви позволява да не се потите. Продължителността на урока също се препоръчва да се сведе до минимум. Не можете да надхвърлите 40-45 минути.

Претрениране или настинки "> кортизол. Това е вещество, наречено хормон на стреса, което е важно за енергийните ресурси, имунитета, метаболизма на въглехидратите.

Увеличаването на кортизола намалява имунитета, което понижава защитата на организма срещу инфекции, увеличава периода на възстановяване на мускулната тъкан и областта на възпалението. Състоянието, при което човек пристига с хронично висок кортизол, прилича на симптомите на лека настинка.

Отрицателните ефекти от тренировките

Ако високият кортизол се обърка с лека настинка, продължаваща физическа, човек само вреди на здравето си. Стресовият хормон продължава да се повишава от тренировките. Резултатът е рязко намаляване на защитните функции на организма и развитие на истинска катарална болест.

Кортизолът се повишава дори когато човек има настинка. И ако тренировките в това състояние не влошат здравето, те няма да донесат резултат по един или друг начин. Увеличаването на кортизола не позволява да се постигне както увеличение на мускулната маса, така и показатели за сила.

Какви са симптомите на грип?

Доста често грипът и острите респираторни вирусни инфекции в първите етапи лесно могат да бъдат сбъркани с обикновена лека настинка. Точната диагноза става ясна на третия ден. Ако телесната температура се повиши, усеща се болка в мускулните групи, появяват се втрисане, тогава това определено е грипът.

В това състояние не можете да ходите на обучение. Това ще причини двоен удар на имунната система, който ще трябва да се бори както с инфекцията, така и от стреса от кардио или силови тренировки. Единственото нещо, което носи спорт при грип, е влошаване на заболяването.

Общи препоръки

Леките настинки, показват проучванията, не са пречка за спорта. Резултатите от подобни проучвания не казват, че при настинал човек има намаление на силата или ефективността на тренировките.

Определено е забранено да се спортува с грип и тежки настинки. Симптомите на тези заболявания могат да бъдат разпознати с точност само на втория или третия ден. И ако активното обучение в наши дни не спре, тогава състоянието ще се влоши рязко, може да се появят усложнения.

заключение

Безопасно е да продължите да спортувате само с пълна увереност, че причината за заболяването не е грип, а лека инфекция. Тренировките трябва да са кратки със сърдечна честота от 120 до 130 удара в минута, за да се предотврати появата на пот.

Видео ревю