Ефективен курс за масово повишаване на стероидите за начинаещи

Всички спортисти знаят какво представляват стероидите, много от тях са изпитали ефектите на тези лекарства върху себе си. За да може техният прием да допринесе за ефективното натрупване на маса, е необходимо да се спазва строг режим и някои правила.

Курсът на стероидите е определен период от време, през който културистите приемат анаболи, за да изградят добра фигура. В основата си стероидите са наркотик, употребата им трябва да се контролира по най-строгия начин.

Всеки новодошъл в света на културизма, който реши да опита за първи път анаболни лекарства, не трябва да надвишава необходимата доза, това води до нежелани странични ефекти. Той трябва да състави стероидния си курс, който ще бъде ограничен във времето и броя на приетите наркотици. Преди да започне този курс, той трябва да научи колкото е възможно повече за рисковете, свързани с продължителната консумация на анаболици, и възможните последици.

Приемаме само "правилните" стероиди

Има два основни типа анаболни стероиди: орален и инжекционен. Начинаещ по време на курса си може да вземе и двамата, такава комбинация сама по себе си не причинява вреда. Въпреки това, в резултат на приема на лекарства за инжектиране, могат да възникнат определени проблеми, затова се препоръчва начинаещите спортисти да използват само орални стероиди по време на първия си курс. Анаболици като Anavar или Dianabol са идеални в тази ситуация. Но трябва да разберете, че пероралните лекарства не могат да ви дадат ползите, които имат инжекционните стероиди.

Освен това, приемането на твърде дълги перорални лекарства самостоятелно може да повлияе неблагоприятно на черния ви дроб, така че не забравяйте да се консултирате с вашия лекар преди да използвате стероиди.

Първи курс: най-добрите стероиди

Най-популярното перорално лекарство за натрупване на мускулна маса е Dianabol. Ефективността на това лекарство за първи курс е доказана. Но, има един много важен момент: продължителната употреба на лекарството влияе негативно на черния дроб. Следователно курсът на приложението му трябва да бъде много кратък. Период от 8 седмици (основните 5 седмици и 3 седмици от цикъла на възстановяване) ще бъде напълно достатъчен за всеки начинаещ. Препоръчителната доза е 30 mg.

Отлично терапевтично средство след завършването на курса е Nolvadex. Лекарството повишава нивото на произведения тестостерон и минимизира загубата на мускулна маса. Повечето от анаболите значително намаляват производството на ендогенен тестостерон поради факта, че механизмът за обратна връзка е „инхибиран“.

Кломидът се счита за алтернатива на Нолвадекс, но дозировката в този случай варира.

Нандролонът е семейство лекарства, подобни по своето действие на тестостерона. Основната разлика е, че имат по-малко андрогенни свойства. Стероиден курс, включващ изключително прием на Нандролон, трябва да продължи не повече от 10 седмици, препоръчителната седмична доза е не повече от 500 mg. За да намалите нивото на естроген в тялото си, едновременно с приема на този анаболик, вземете друго лекарство - Arimedex.

Винстрол оралните стероиди са най-подходящи за еднакъв набор от мускулна маса. Основното им предимство е липсата на странични ефекти, които биха могли да бъдат свързани с естроген. Освен това, след приема на лекарството, водата не се задържа в тялото. Поради това начинаещият няма, както казват спортистите, „плуване” след грижата. Дневна доза - не повече от 50 mg, продължителност на курса - 5 седмици.

заключение

Стероидните курсове се използват широко, за да трансформират ефективно вашата физика, особено мускулната маса. Това е общоприето в света на силовите спортове. Преди използването им обаче е по-добре да се консултирате със специалист в тази област (спортен лекар) и да преминете цялостен медицински преглед. Въз основа на резултатите си лекарят ще може да избере най-оптималната за вас доза и да изчисли продължителността на стероидния курс.